Alytaus Likiškėlių pagrindinė mokykla
Žurnalo komentarai
Informacijos puslapis
Į redakciją

Prisijungę vartotojai: 8 (0 registravosi)
My SQL says: Duplicate entry '14302343' for key 'PRIMARY'.
Kelionė į Kauną
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Prieš atostogas mes, Likiškėlių pagrindinės mokyklos šeštokai, su auklėtoja D. Šeštavickiene ir biologijos mokytoja M. Rusiniene nutarėme aplankyti Kauną.
Pirmiausia vykome į IX fortą. Mus pasitikusi gidė pasakojo, jog 1879 m. Rusijos imperatorius Aleksandras II pasirašė potvarkį Kauno tvirtovei statyti. Kaunas buvo apjuostas devyniais fortais. 1940 m. IX fortas tapo NKVD kalėjimu, o nacių okupacijos metais (1941-1944) – masinių žudynių vieta, kur buvo nužudyta daugiau nei 50000 įvairių tautybių žmonių.
Muziejuje matėme pabūklus, ginklus, karcerius, tunelius bei istorinių liekanų ekspozicijas. Ne vienam iš mūsų buvo baisoka vaikščioti tuneliais ar žvelgti į kankintų ir nužudytų žmonių daiktus, plaukus. Šiurpą kėlė ir gidės pasakojimai apie kankinimo būdus. Daugeliui iš mūsų tai nesuvokiama. Nejaugi galima taip elgtis su žmonėmis?
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Truputėlį prislėgti ir tylūs važiavome į Kauno centrą į Anatomijos muziejų. Ten pamatėme daugybę anatominių modelių bei žmogaus organų. Sužinojome, jog mirusio žmogaus kūnas svarbi mokomoji priemonė studentams – būsimiems gydytojams.
Dabartinės Anatomijos muziejaus kolekcijos pagrindą sudaro 1920-1940 m. J. Žilinsko ir jo bendražygių surinkti muziejiniai preparatai. Ekspozicija nuolat papildoma. Kai žmogaus palaikai patenka į Anatomijos muziejų, jie yra balzamuojami fiksuojančiais ir konservuojančiais tirpalais, kad vėliau daug kartų galėtų pasitarnauti medicinos studijoms praktinių užsiėmimų metu.
Namo grįžome rimtesni, ramesni. Anot mūsų auklėtojos: „Istorija yra gyvenimo mokytoja“.
Lankytojai:727
Reitingas: (1 vertintojai)
Sukūrimo data:11/05/12
Paskutinieji pakeitimai:11/05/12
Įvertinkite šį straipsnį:
Komentarų dar nėra.
My SQL says: Duplicate entry '14302343' for key 'PRIMARY'.
Impressio eJournal © 2021 Alytaus Likiškėlių pagrindinė mokykla Perjungti į Bibliotekos lygmenį