ŽINGSNIAI
Turinys
Informacijos puslapis
Į redakciją

Prisijungę vartotojai: 61 (0 registravosi)
Įspūdinga savaitė
Vasario 23 – 27 dienomis mūsų gimnazijoje, kaip ir daugelyje Lietuvos mokyklų, kurios dalyvauja projekte “Drąsinkime ateitį”, vyko akcija “Sugrįžk į mokyklą”. Akcijos tikslas – pakviesti į mokyklą kažkada joje besimokiusius, kad galėtų susipažinti su šiandienos jaunimo karta, pamatyti, kaip ir ko mokosi dabartiniai mokiniai, pasidžiaugti jų pasiekimais.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Didelio dėmesio sulaukė Anykščių dailės ir kūrybos mokyklos mokinių, anksčiau besimokiusių mūsų gimnazijoje ir besimokančių dabar, darbų paroda. Dailės ir kūrybos mokyklos direktorius Arūnas Vilkončius ir mokytoja Jūratė Vingrienė (buvę biliūniečiai) pristatydami parodą sakė, kad visada smagu grįžti į savo mokyklą, pasidžiaugti savo ir kitų darbais.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Susitikimo su gimnazistais metu biliūnietis fotomenininkas Alfredas Motiejūnas ne tik papasakojo apie metus, praleistus besimokant mūsų mokykloje, bet parodė keletą nuotraukų iš “tų laikų”. Šilti prisiminimai ir senos nuotraukos sužavėjo visus, panorusius susitikti su šiuo talentingu žmogumi.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Vasario 27-ąją buvo pristatyta biliūniečių "Tūkstantmečio knyga"  „Meilei, Šeimai, Lietuvai“, sudaryta iš 5-12 klasių mokinių rašinių apie meilę, šeimą, tėvynę ir pradinių klasių mokinukų piešinių. „Tūkstantmečio knygos“ viršelį sukūrė Lukas Leonavičius. Dailės mokytojos Dalios Gilienės padedamos unikalią knygą sudarė Viktorija Steniulytė, Rasa Šalakaitė, Rugilė Skairytė, Kamilė Bauraitė, Beta Gailiūnaitė ir Žygimantė Bačanskaitė. Video reportažą - knygos pristatymą pateikė Aivaras Kazlauskas, fotografavo Vytautas Navikas. Biliūniečių “Tūkstantmečio knyga”, kaip sakė jos sudarytojos, skirta ne tik gimnazijai, bet ir Lietuvai, einančiai tūkstantmečio keliu.
Lankytojai:3446
Reitingas: (16 vertintojai)
Sukūrimo data:03/02/09
Paskutinieji pakeitimai:03/02/09
Įvertinkite šį straipsnį:
Komentarų dar nėra.
Impressio eJournal © 2017 ŽINGSNIAI Perjungti į Bibliotekos lygmenį