ŽINGSNIAI
Turinys
Informacijos puslapis
Į redakciją

Prisijungę vartotojai: 28 (0 registravosi)
Forumas Skaroje
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Spalio 7 - 10 dienomis Švedijos miestelyje Skaroje vyko kasmetinis forumas "Lietuva 2010". Šio renginio tikslas - skatinti jaunimo verslumą, plėtoti ryšius socialinėje sferoje, versle, susipažinti su Švedija. Į forumą vyko 53 žmonės (15 jaunuolių ir 38 suaugusieji) iš įvairių Lietuvos kampelių: Anykščių, Utenos, Kupiškio, Vilniaus, Radviliškio, Šiaulių... Anykščių miestui atstovavo mūsų gimnazijos mokiniai Roberta Rutkauskaitė ir Darius Daukša bei ekonomikos mokytoja Tamara Božok.
Iš Rygos visą naktį keltu kėlėmės į Stokholmą, paskui 300 kilometrų autobusu kratėmės iki Skaros. Pagaliau susitikome su švedų jaunimu, dalyvavome liaudies šokių kolektyvo repeticijoje.
Penktadienio ryte apžiūrinėjome miestelio apylinkes bei pomidorų auginimo šiltnamius. Po pietų Katedralsholo mokyklos mokiniai pristatė savo verslo idėjas, kurias įgyvendina ir iš jų užsidirba. Vakare su gidu Johan aplankėme gražiausius Skaros kampelius, vėliau klausėmės vyrų choro.
Šeštadienį klausėmės paskaitos apie jaunimo verslumą, paskui buvome suskirstyti į keturias grupes ir kartu su švedais turėjome sukurti savo verslo planą, kuris padėtų jaunus žmones atitraukti nuo kompiuterio bei susirasti draugų. Mūsų pateiktos idėjos buvo originalios, naudingos - pelnytai galėjome jomis didžiuotis. Vakare aptarėme forume spręstas problemas, stebėjome liaudies šokių kolektyvo pasirodymą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Sekmadienį vykome į Karlshamno uostą, iš kurio keltu plaukėme į Klaipėdą.
Iš forumo parsivežėmė labai šiltų įspūdžių: sužavėjo švedų svetingumas, supratingumas, paslaugumas. Susiradome naujų draugų - ir švedų, ir lietuvių.
2011 metais forumas vyks Lietuvoje, šįsyk - Radviliškyje.
Lankytojai:2149
Reitingas: (13 vertintojai)
Sukūrimo data:10/12/10
Paskutinieji pakeitimai:10/13/10
Įvertinkite šį straipsnį:
PavadinimasAutoriusAtsakymaiPaskutinysis atsakymas
OomnIPNLdtxCTkWetOartjaze005/10/16
Impressio eJournal © 2017 ŽINGSNIAI Perjungti į Bibliotekos lygmenį