Akimirkos
Turinys
Žurnalo komentarai
Informacijos puslapis
Į redakciją

Prisijungę vartotojai: 40 (0 registravosi)
LINKSMŲJŲ GARSIUKŲ ŠALYJE
    Ankstyvą kovo rytą dvi neatskiriamos draugės Muzika ir Melodija pasibeldė į pradinukų duris. Viešėdamos pas mažuosius, jos pakvietė kartu keliauti į „Linksmųjų garsiukų karalystę“, kur karuselėje supasi žodeliai, sukas rateliai, o muzikos dėžutėje šėlioja natelės... Taip nuotaikingai prasidėjo logopedžių Aušros Stoškienės, Ritos Kairienės  ir muzikos mokytojos Virgilijos Tymienės parengtas integruotos veiklos projektas, kurio tikslas – siejant kalbinio ir muzikinio ugdymo turinį, tobulinti mokinių artikuliaciją, tartį, ritmą, intonaciją, dikciją, motoriką, grupinio muzikavimo įgūdžius.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
    Muzikos ir Melodijos paskatinti vaikai visą pavasarį logopedinių pratybų ir muzikos pamokų metu keliavo po Linksmųjų garsiukų šalį: supdamiesi garsų karuselėje, mokėsi eiliuotų tekstų, skaičiuočių, atidarę muzikos dėžutę, improvizavo, judesį suderindami su garsu bei žodžiu, dainavo daineles, žaidė rato žaidimus...
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
    Nepastebimai atėjo gegužė. Vieną nuostabų trečiadienį geros vaikų pažįstamos Muzika ir Melodija pakvietė į Linksmųjų garsiukų šventę „Grojam, plojam, deklamuojam ir visi smagiai dainuojam“.
    Tačiau šįkart patekti į garsų karalystę nebuvo paprasta. Puikiai nusiteikusių ir kaukėmis pasipuošusių vaikų laukė staigmena – užrakintos durys!.. Jos atsivėrė tik pasukus stebuklingą smuiko raktą. Įėjus mokinukų laukė naujas išbandymas – pasakyti slaptažodį. Tik jam nuskambėjus, vaikai galėjo pamatyti savo drauges Muziką ir Melodiją, kurios skatino parodyti, ko išmoko per pamokas ir logopedines pratybas. Vaikai dainavo daineles ir deklamavo eilėraštukus apie naminius bei laukinius gyvūnus, paukščius, daržoves, minė mįsles, žaidė... Balionų puokštėje ir stebuklingame skėtyje suradę garsų sesytes – raideles, vaikai džiaugėsi jas pažinę. Tačiau labiausiai juos pradžiugino iš Smaližių šalies grįžusių Muzikos ir Melodijos vaišės.
    Glaudi muzikos, žodžio ir judesio dermė suteikė vaikams kūrybinį džiaugsmą, pakilią nuotaiką, pasididžiavimą savo pasiekimais.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
    Šios integruotos projektinės veiklos metu bendradarbiaudamos su muzikos mokytoja pastebėjome, kad kalbos ugdymo užduotėles atlikdami pagal muziką ar mušdami ritmą, vaikai daro pažangą kur kas sparčiau, nei vykdydami šias veiklas atskirai. Žaismingas logopedinės ritmikos elementų naudojimas aktyvino mokinių kalbinę ir muzikinę raišką. Vaikai lavino kalbinį kvėpavimą, girdimąjį suvokimą, keisdami balso stiprumą, aukštumą, tembrą, stengėsi taisyklingai tarti garsus bei jų junginius, reiškė emocijas įvairiais intonaciniais atspalviais, mimika, tobulino gebėjimą derinti kalbą ir muzikos ritmą atitinkančius judesius.
Lankytojai:134
Reitingas: (0 vertintojai)
Sukūrimo data:05/16/17
Paskutinieji pakeitimai:05/16/17
Įvertinkite šį straipsnį:
Komentarų dar nėra.
Impressio eJournal © 2017 Akimirkos Perjungti į Bibliotekos lygmenį