Akimirkos
Turinys
Žurnalo komentarai
Informacijos puslapis
Į redakciją

Prisijungę vartotojai: 16 (0 registravosi)
TARPTAUTINIS ,,eTWINNING" PROJEKTAS ,,HELLO,SPRING!"
    Šių metų kovo pradžioje mūsų mokyklos 1–4 lavinamųjų ir 4 specialiosios klasių mokiniai kartu su mokytojomis Ingrida Jurevičiene ir Birute Vansevičiene pradėjo įgyvendinti tarptautinį „eTwinning“ projektą ,,Hello, Spring!“ (,,Sveikas, Pavasari!“). Šiame projekte dalyvauja ikimokyklinių įstaigų, pradinių klasių ir specialiųjų poreikių ugdytiniai  iš Rumunijos, Albanijos, Turkijos, Bulgarijos, Slovakijos ir Lietuvos.
    Projekto tikslas – atskleisti meninės raiškos integravimo į ugdomąjį procesą galimybes. Jo metu mokiniai įvairiomis meninės raiškos priemonėmis pieš piešinius, gamins darbelius iš gamtinės medžiagos, popieriaus, antrinių žaliavų, kurs velykinius atvirukus bei sveikinimus, įvairias dekoracijas pavasario tema. Vaikų sukurtais darbeliais puošime klasės bei mokyklos aplinką.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
    Projekto metu, supažindinant mokinius su Rumunijos, Albanijos, Turkijos, Bulgarijos, Slovakijos šalių kultūrų įvairove, ugdoma tarpkultūrinė kompetencija, lavinami kūrybiniai gebėjimai, skatinamas bendravimas ir bendradarbiavimas komandoje, ugdymo procese taikomos IKT. Su projekto dalyviais „TwinSpace“ tinklalapio erdvėje dalinsimės idėjomis, keisimės informacija ir turima patirtimi.
    Projektą užbaigsime gegužės pabaigoje parengdami virtualią mokinių darbų parodą, kurią pristatysime mokyklos tinklalapyje.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Lankytojai:1194
Reitingas: (0 vertintojai)
Sukūrimo data:03/22/16
Paskutinieji pakeitimai:03/22/16
Įvertinkite šį straipsnį:
Komentarų dar nėra.
Impressio eJournal © 2017 Akimirkos Perjungti į Bibliotekos lygmenį