Akimirkos
Turinys
Žurnalo komentarai
Informacijos puslapis
Į redakciją

Prisijungę vartotojai: 4 (0 registravosi)
„ERASMUS +“ PROJEKTAS „PADĖKIME“ LENKIJOJE
    Vasario 26 – kovo 3 dienomis trys mūsų mokinės (Viktorija Los, Ieva Budrevičiūtė, Agnė Kurševičiūtė) ir du mokytojai (Rytis Šležys, Gintaras Čečkauskas), vykdydami „Erasmus+“ daugiašalės mokyklų partnerystės projektą „Padėkime“, vyko į Lenkiją, Poznanės miestą. Susitikime dalyvavo Lenkijos, Čekijos, Italijos ir mūsų mokyklos atstovai. Kiekviena delegacija pristatė savo šalį, miestą, mokyklą. Susipažinome su Lenkijos švietimo sistema – lankėmės pradinėje mokykloje ir gimnazijoje. Projekto metu vyko diskusijos ekologine tematika, sudarėme lankstinuką apie taršą vandenyne. Teorines pratybas įvairino aktyvūs žaidimai mokyklos aikštyne. Kasdien pildėme dienoraštį apie praeitos dienos veiklą. Bendraudami ir bendradarbiaudami su kitų šalių atstovais, išmokome pagrindinių frazių.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
    Po pietų būdavo pažintinės ekskursijos po Poznanės lankytinas vietas: miesto senamiestį, parką karo aukoms atminti. Dalyvavome muziejaus vykdomoje edukacinėje-mokomojoje programoje „Ragelių kepimas“. Stebėjome futbolo varžybas stadione, kuriame telpa 35 tūkstančiai žmonių,
    Susiradę naujų draugų, patyrę daug įspūdžių, pavargę, bet laimingi grįžome namo.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Lankytojai:16
Reitingas: (0 vertintojai)
Sukūrimo data:05/16/17
Paskutinieji pakeitimai:05/16/17
Įvertinkite šį straipsnį:
Komentarų dar nėra.
Impressio eJournal © 2017 Akimirkos Perjungti į Bibliotekos lygmenį