Akimirkos
Turinys
Žurnalo komentarai
Informacijos puslapis
Į redakciją

Prisijungę vartotojai: 5 (0 registravosi)
My SQL says: Duplicate entry '14302343' for key 'PRIMARY'.
GEROSIOS DARBO PRAKTIKOS MAINAI STAMBULE
    Kovo 4–8 dienomis didžiausiame Turkijos mieste Stambule įvyko antrasis „Erasmus+ KA2“ projekto „Collaboration to Have Abilities as New Goals of Education (C.H.A.N.G.E.)” partnerių darbo ir mokymų susitikimas, kuriame dalyvavo mokyklos projekto komandos nariai: direktorius Juozas Jančius, mokytoja Ingrida Jurevičienė ir logopedė Rita Kairienė. Vizito Turkijoje tikslas – naujų specialiųjų poreikių mokinių ugdymo idėjų, darbo būdų bei metodų paieška, keitimasis gerosios darbo praktikos pavyzdžiais.
Pirmąją dieną projekto dalyvius labai nuoširdžiai ir šiltai sutiko Kazim Beyaz specialiojo ugdymo profesinės mokyklos mokiniai bei mokytojai. Sveikinimo žodį tarė šalies nacionalinis švietimo vadovas Emin Čikrikči. Po nuostabaus mokinių koncerto vyko Turkijos švietimo sistemos bei mokyklos edukacinių aplinkų pristatymai. Mokymų dalyviai apžiūrėjo muzikos, IKT kabinetus, sporto salę, metalo apdirbimo, audimo dirbtuves, meno ir augalų terapijos erdves, valgyklą, bendravo su mokytojais. Didelį susidomėjimą užsienio šalių pedagogams sukėlė Turkijos specialiojo ugdymo sistema bei metodai, formuojantys teigiamą jaunuolių elgesį. Projekto partneriai supažindino su mokinių elgesio valdymo sistema bei priemonėmis savo mokyklose. Koordinatorė Ingrida Jurevičienė pristatė emocijų ir elgesio valdymo metodą „Pikti balionai“, kuris buvo praktiškai taikytas mūsų mokyklos 1–4 specialiosiose klasėse.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
    Praktinių mokymų metu dalyvavome Turkijos kolegų atvirose veiklose bei užsiėmimuose. Stebėjome virimo bei kepimo veiklose aktyviai dalyvaujančius mokinius, kurie gamino turkiškus valgius: Tarhana sriubą bei įdarytus baklažanus Karniyarik, žavėjomės mokinių praktiniais gebėjimais bei įgūdžiais, ruošiant patiekalus.
Rankdarbių pamokose pedagogė pristatė meno dirbinius iš įvairiaspalvių akmenėlių ir mineralų. Naudodami smulkius karoliukus, projekto dalyviai kartu su mokiniais gamino dekoratyvinį medelį.
    Lankydamiesi mini spaustuvės dirbtuvėse, mokytojai stebėjo mokinių darbą, kuriant ir atspaudžiant projekto logotipą ant marškinėlių, kepurių bei puodelių. Partneriai iš užsienio šalių išbandė spausdinimo prietaisų galimybes. Šios technologijos sužavėjo daugelį dalyvių, kurie ateityje planuoja pritaikyti jas savo mokyklose. Jaunuoliai patyrė daug teigiamų emocijų, stebėdami jų gaminiais pasipuošusius koordinatorius.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
    Projektas skirtas ne tik mokytojų profesinių gebėjimų tobulinimui, bet ir žinių apie kitų šalių etninį, istorinį palikimą gilinimui. Vizito metu susipažinome su Turkijos kultūros ir istorijos paveldu. Neišdildomą įspūdį ir malonius jausmus paliko plaukiojimas laivu Bosforo sąsiauriu, nepaprasto grožio Mėlynoji mečetė, Sofijos soboras, Topkapi rūmai, Yerebatan vandens talpykla.
    Tai buvo rezultatyvi, kupina naujų atradimų savaitė. Projekto metu patobulinome savo profesines kompetencijas, įgijome gerosios praktikos patirties, organizuojant darbinę SUP vaikų veiklą, pagerinome užsienio kalbų įgūdžius bei bendradarbiavimą komandose su užsienio partneriais.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Lankytojai:35
Reitingas: (0 vertintojai)
Sukūrimo data:03/18/19
Paskutinieji pakeitimai:03/18/19
Įvertinkite šį straipsnį:
Komentarų dar nėra.
My SQL says: Duplicate entry '14302343' for key 'PRIMARY'.
Impressio eJournal © 2019 Akimirkos Perjungti į Bibliotekos lygmenį