Akimirkos
Turinys
Žurnalo komentarai
Informacijos puslapis
Į redakciją

Prisijungę vartotojai: 3 (0 registravosi)
My SQL says: Duplicate entry '14302343' for key 'PRIMARY'.
„ERASMUS+“ PROJEKTO ,,C.H.A.N.G.E.“ MOKYMAI GRAIKIJOJE
Jau ketvirtą kartą trumpalaikiuose mokymuose susitiko „Erasmus+“ KA229 projekto „Collaboration to Have Abilities as New Goals of Education (C.H.A.N.G.E.)” partneriai. Spalio 7–11 dienomis mūsų mokyklos atstovai – projekto koordinatorė Ingrida Jurevičienė, logopedė Aušra Stoškienė, mokytojas Gytis Sarapas dalyvavo Graikijoje, Kalampakos vidurinėje mokykloje organizuotuose teoriniuose-praktiniuose užsiėmimuose. Šios mokymo įstaigos pedagogai supažindino su bendradarbiavimo strategijų taikymu pamokose bei emocinio intelekto lavinimo svarba specialiųjų poreikių mokinių savijautai ir mokymosi rezultatams. Anglų kalbos mokytoja ir projekto koordinatorė Matina Ntafouli pristatė grupinio darbo organizavimo pamokoje patirtį. Sužinojome, kad siekiant kuo geriau užtikrinti mokinių individualius poreikius, Graikijos mokyklose praktikuojama dviejų pedagogų darbo toje pačioje pamokoje sistema: mokiniai sodinami grupelėmis, kurioms tą pačią temą mokytojai dėsto skirtingais lygiais, po to grupės bendradarbiauja, atlieka kolektyvines užduotis. Didelis dėmesys šioje mokykloje skiriamas mokinių, mokytojų bei tėvų emocinio intelekto lavinimui. Projekto partnerių komanda dalijosi emocinio intelekto, socialinių įgūdžių bei empatijos vystymo pratimais ir žaidimais, demonstravo vaizdo medžiagą. Pranešėjų gerąją patirtį pritaikysime savo mokinių ugdymo procese. Vizito Graikijoje metu buvo atkreiptas dėmesys į mokinių, turinčių autizmo spektro sutrikimų, gebėjimų komunikuoti, atpažinti jausmus ugdymą, kuriant ir panaudojant socialines istorijas. Lankydamiesi specialiojo ugdymo įstaigoje susipažinome su čia vykdomomis profesinio ugdymo kryptimis mokykloje įkurtose mokymo laboratorijose. Stebėjome, kaip teikiama individuali pagalba labai didelių specialiųjų poreikių turintiems mokiniams fizinio aktyvumo veiklose. Kartu su šioms mokyklos auklėtiniais tapytame paveiksle atsispindėjo projekto dalyvių ir vaikų emocijos. ,,Erasmus+“ projektai – ne tik nauja pedagoginė patirtis, bet ir kultūriniai mainai. Mus šiltai sutiko Kalampakos miesto meras, kuriam palikome ir dalelę Lietuvos – mūsų mokinių ir mokytojo Gyčio sukurtą šalies žemėlapį. Vizito Graikijoje metu susipažinome su šios šalies istorijos ir kultūros paveldu: aplankėme priešistorinę Dimini gyvenvietę, Athanasakio archeologijos muziejų Volos mieste, Heleninės kultūros muziejų Kalampakoje, Pelion kalnus...  Didžiausią įspūdį paliko nepakartojami tarp žemės ir dangaus įsikūrę Meteorų vienuolynai, kuriuos galėjome stebėti tiesiog pro projekto organizatorių mokyklos langus... Džiaugiamės, kad bendraudami su projekto partneriais iš Turkijos, Rumunijos, Italijos, Lenkijos bei Graikijos patobulinome anglų kalbos žinias, išmokome keletą svarbiausių graikiškų žodžių.
Projektas yra remiamas Europos Komisijos, finansuojamos ,,Erasmus+“ programos lėšomis, kurias administruoja Lietuvos Respublikos Švietimo mainų paramos fondas.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Lankytojai:62
Reitingas: (0 vertintojai)
Sukūrimo data:01/21/20
Paskutinieji pakeitimai:01/21/20
Įvertinkite šį straipsnį:
Komentarų dar nėra.
My SQL says: Duplicate entry '14302343' for key 'PRIMARY'.
Impressio eJournal © 2020 Akimirkos Perjungti į Bibliotekos lygmenį