Akimirkos
Turinys
Žurnalo komentarai
Informacijos puslapis
Į redakciją

Prisijungę vartotojai: 1 (0 registravosi)
My SQL says: Duplicate entry '14302343' for key 'PRIMARY'.
VIRTUALIOS „ERASMUS+“ PROJEKTO „COLLABORATION TO HAVE ABILITIES AS NEW GOALS OF EDUCATION“ VEIKLOS RUMUNIJOJE
Gegužės 26–30 d. „Erasmus+“ mokyklų mainų partnerysčių projekto „Collaboration to Have Abilities as New Goals of Education“ (C.H.A.N.G.E.) partneriai susitiko virtualiose veiklose. Dėl užsitęsusios pandemijos pakeitus projekto veiklų grafiką, mainų vizitą perkėlėme į virtualią erdvę. Nuotolinis penkių dienų susitikimas organizuotas vietoj neįvykusio mainų vizito Rumunijoje. Tai buvo pirmasis rimtas išbandymas įgyvendinti projekto veiklas nuotoliniu būdu. Tačiau šis iššūkis atvėrė naujų galimybių ir tapo įrodymu, kad ir pandemijos metu įmanomas sklandus tarptautinis bendradarbiavimas bei tvarių partnerystės ryšių palaikymas.
Virtualių veiklų savaitėje dalyvavo mokiniai ir mokytojai iš Lenkijos, Rumunijos, Turkijos, Italijos, Graikijos bei Lietuvos. Mūsų mokyklos komandai atstovavau aš ir mokytoja Rita Žemgulienė, mokinės Raminta Staniulytė, Paulina Leškutė, Gabija Staniulytė ir Austėja Ambrazaitė. Nuotolinio bendradarbiavimo sklandumui užtikrinti dvi dienas mokiniai, pasiskirstę po dvi šalis, dirbo grupėse, kurių darbą moderavo Rumunijos mokytojai. Iš skirtingų šalių dalyvių sudarytose grupėse ugdytiniai atliko kūrybines dailės, muzikos, geografijos, rumunų kalbos, istorijos bei kultūros užduotis. Lietuvos – Rumunijos komandos dalyvavo kūrybinėse dirbtuvėse tema ,,Lietuvos – Rumunijos menas“. Ugdytiniai, susipažinę su Lietuvos ir Rumunijos šalių tautiniais motyvais, įvairių spalvų raštais dekoravo puodynes, lėkštes, rankšluosčius bei tautinius rūbus. Dienos rezultatas – virtuali mokinių darbų paroda. Kitą dieną veiklos vyko praktinių darbų dirbtuvėse. Mokiniai atliko ir pristatė daržininkystės-sodininkystės, maisto gaminimo, tekstilės rankdarbių, žaidimų, šokių bei konstravimo kūrybinius darbus, ,,WordArt“ programa kūrė piešinius su praktinius įgūdžius išreiškiančiais žodžiais. Refleksijos metu veiklos įvertintos lipdukais ant spalvotų balionų bei sukurtų aitvarų.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Projekto dalyviai virtualiai keliavo ir susipažino su Rumunijos CSEI Suceava mokyklos mokiniais, ugdymosi aplinkomis, pamokine bei neformalaus švietimo veikla, SIOP modeliu, mokant mokinius anglų kalbos, intervencinėmis strategijomis vaikų elgesio sutrikimams pašalinti, šalies švietimo sistema, specialiuoju ugdymu. Vėliau partnerių komandos buvo pakviestos į Campulung Moldovenesc specialiąją profesinio rengimo mokyklą. Ekskursijos metu dalyviai susipažino su mokykla, popamokine veikla, tradiciniais šios vietovės rumunų šokiais, muzika. Vėliau visi drauge keliavo po Bukovinos apylinkes. Aplankė Voroneto vienuolyną, koplyčią, Kiaušinių muziejų ,,Lucia Condrea“. Mokiniai liko sužavėti kiaušinių marginimo technika bei raštų įvairove.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Paskutinė „Erasmus+“ projekto ,,Collaboration to Have Abilities as New Goals of Education“ (C.H.A.N.G.E.) diena prasidėjo savaitės veiklų apžvalga, kurios metu prisiminėme gražiausias akimirkas. Atsisveikindami Rumunijos draugai parengė malonų ,,Kultūrinės mozaikos“ siurprizą. Mokiniai šoko Lenkijos, Lietuvos, Graikijos, Turkijos, Italijos bei Rumunijos tautinius šokius. Refleksijos metu projekto partneriai kūrė draugams atsisveikinimo žinutes ,,Padlet“ lentoje, dalyvavo vertinime ,,Mentimeter“ įrankiu, sertifikatų įteikimo ceremonijoje. Susitikimo metu buvo sukurta aplinka asmeniniam tobulėjimui ir mokymuisi, draugiškų kultūrinių santykių puoselėjimui. Bendros veiklos suartino, paskatino pažinti kitus bei save, atrasti naujų potyrių, būti atviresniems kitai kultūrai, kalbai.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Lankytojai:89
Reitingas: (0 vertintojai)
Sukūrimo data:06/09/21
Paskutinieji pakeitimai:06/09/21
Įvertinkite šį straipsnį:
Komentarų dar nėra.
My SQL says: Duplicate entry '14302343' for key 'PRIMARY'.
Impressio eJournal © 2021 Akimirkos Perjungti į Bibliotekos lygmenį