Akimirkos
Turinys
Žurnalo komentarai
Informacijos puslapis
Į redakciją

Prisijungę vartotojai: 2 (0 registravosi)
My SQL says: Duplicate entry '14302343' for key 'PRIMARY'.
„ERASMUS+“ PROJEKTAS ,,C.H.A.N.G.E“ – KŪRYBIŠKUMO IR SOCIALIZACIJOS UGDYMAS TERAPIJOS METODAIS
    Liepos 26–30 dienomis Kėdainių specialioji mokykla sėkmingai įgyvendino programos „Erasmus+“ mokyklų mainų partnerysčių projektą „Collaboration to Have Abilities as New Goals of Education“ (C.H.A.N.G.E). Į baigiamąjį tarptautinio projekto darbo ir mokymosi veiklų susitikimą Lietuvoje atvyko partneriai iš Lenkijos, Graikijos, Italijos, Rumunijos. Dėl pandemijos apribojimų Turkijos komanda projekto veiklose dalyvavo nuotoliniu būdu. Mokyklos komandą sudarė ne tik mokytojai, bet ir vyresnių klasių mokiniai, kurie bendradarbiaudami su projekto partneriais atliko praktines veiklas kūrybinėse dirbtuvėse.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
    Susitikimo metu projekto dalyviai susipažino su mokyklos edukacinėmis aplinkomis, poilsio zonomis mokiniams: ramybės oaze sveikos gyvensenos kabinete, pertraukų klase, veiklomis treniruoklių salėje, mokinių sveikatinimu: hidroterapija, relaksacija, kineziterapija, specialiosiomis fizinio ugdymo pratybomis, mokinių sveikatos stiprinimo programomis. Graikijos mokyklos direktorius Vasileios Pappas atkreipė dėmesį į geografijos ir biologijos kabineto meninį apipavidalinimą, istorijos kabineto autentiškumą. Mokytoją iš Italijos Sabiną Virdis sužavėjo mokyklos erdvių papuošimas dekoracijomis iš medžio. Projekto dalyviai išbandė interaktyvių grindų galimybes. Susipažino su šios interaktyvios priemonės pritaikymu specialiųjų poreikių mokiniams. Didelio susidomėjimo sulaukė Jurgitos Gasiūnienės įkurti juodasis ir baltasis kambariai su specialia audiovizualine jutimus stimuliuojančia sensorinė įranga, skirta autizmo spektro sutrikimų turintiems vaikams. Rumunijos mokytoja Dorina Cocari pabrėžė, kad tai inovatyvi technologija, suteikianti daug galimybių kognityvinių įgūdžių formavimui per pojūčius.
    Darbo ir mokymosi veiklų metu projekto partneriams pristatytos vaizdinės mokyklos pedagogų sukurtos mokymo priemonės, pranešimai, supažindinantys su pedagoginiais terapijos metodais, praktikuojamais mūsų mokykloje: ,,Sensorinės integracijos terapija: sensoriniai kūno maišai“, ,,Specialiųjų poreikių mokinių mokymosi motyvacijos, pageidaujamo elgesio ir teigiamų emocijų skatinimas, pasitelkiant vaizdumą per kalbos terapiją“, „Smėlio ir šviesos terapijos mokiniams, turintiems elgesio ir emocijų sutrikimų“, ,,Šešėlių teatras: mokinių saviraiškos ir charakterio perteikimas kuriant personažus“ ir kt.
    Praktinių veiklų kūrybinėse dirbtuvėse metu dalyviai, taikydami PECS paveikslėlių metodą, mokėsi gaminti ,,Bendravimo pakabuką“, kuris naudojamas ugdant autizmo spektro sutrikimų turinčius vaikus ir mokinius, turinčius kalbos sutrikimų. Užsienio partneriams šią priemonę parengėme dviem kalbomis: lietuvių ir anglų. Tai skatino ir stiprino bendravimą tarp dalyvių.
    Natūralios terapijos kūrybinėse dirbtuvėse mokiniai, bendradarbiaudami su projekto partneriais, gamino paukščius iš medžio plokštės, juos dekoravo įvairiomis spalvomis, iš vilnos, taikydami specialią technologiją, mokėsi velti gėlių žiedus. Visi džiaugėsi sukurtais originaliais darbais. Bendraudami ir bendradarbiaudami kartu sukūrė puikų projekto rezultatą – paveikslą ,,Vasara“, kuris papuošė mokyklos aplinką. Projekte dalyvavę mokiniai Aurimas, Raminta teigė, kad tai geriausia jų atostogų diena, džiaugėsi galėję būti lygiaverčiais partneriais su projekto dalyviais.
    Paskutinę dieną įvertintos ir aptartos projekto veiklos, įteikti sertifikatai. Reflektuodami projekto veiklą, užsienio šalių projekto partneriai teigė, kad įgijo patirties, ugdant autizmo spektro ir elgesio bei emocijų sutrikimų turinčius mokinius. Lenkijos projekto koordinatorė Monika Pęcak pažymėjo, kad mokykloje taikomos įdomios ir naudingos terapijos, padedančios šiems mokiniams lengviau integruotis, pažinti juos supantį pasaulį. Ji mano, kad šios terapijos tinka tiek specialiųjų poreikių mokiniams, tiek visiems mokiniams kaip motyvacijos skatinimo priemonė. Graikijos komandos vadovė Stamoulo Ntafouli teigė, kad tai puiki patirtis jai ir kolegoms. Išmokta naujų mokymo metodų.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
    Neišdildomą įspūdį paliko kultūrinė programa: Birštone išbandyta Sebastiano Kneipo terapija, aplankyti gražiausi Lietuvos miestai Vilnius, Trakai, Klaipėda, Palanga, susipažinta su Kėdainių miesto istorija, kultūros paveldu.
    Tarptautinio susitikimo metu buvo sukurta aplinka asmeniniam ir profesiniam tobulėjimui, draugiškų kultūrinių santykių puoselėjimui. Bendros veiklos suartino, paskatino pažinti kitus bei save, atrasti naujų potyrių, būti atviresniems kitai kultūrai.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Lankytojai:37
Reitingas: (0 vertintojai)
Sukūrimo data:08/24/21
Paskutinieji pakeitimai:08/24/21
Įvertinkite šį straipsnį:
Komentarų dar nėra.
My SQL says: Duplicate entry '14302343' for key 'PRIMARY'.
Impressio eJournal © 2021 Akimirkos Perjungti į Bibliotekos lygmenį