Kauno Juozo Urbšio vidurinė mokykla
Žurnalo komentarai
Informacijos puslapis
Į redakciją

Prisijungę vartotojai: 1 (0 registravosi)
My SQL says: Duplicate entry '14302343' for key 'PRIMARY'.
6 a klasė KELIONĖ Į VILNIŲ 2008-10-13
Šurmuliuodami rinkomės į aktų salę, kurioje laukė mokyklos kapelionas P. Pich. Jis mums papasakojo apie vienuolę Šv. Faustiną, kuriai apsireiškė Jėzus. Sužinojome, kad pagal jos pasakojimą buvo nutapytas šventas paveikslas, kurį pamatysime Vilniuje.

Visi besigrūsdami įlipome į autobusą. Į Vilnių važiavome apie pusantros valandos.

Pirmiausiai aplankėme Planetariumą.  Čia mums pasakojo apie devynias Saulės sistemos planetas: Merkurijų, Venerą, Žemę, Marsą, Jupiterį, Saturną, Uraną, Neptūną, Plutoną.
Grįždami į autobusą sutikome populiaraus serialo „Nekviesta meilė“ aktorius: Saulių Balandį, Nijolę Normantaitė, Rimantą Bagdzevičių. Juos palydėjome audringomis ovacijomis.

Kita stotelė - Aušros vartai. Iš autobuso eidami pėsčiomis, gėrėjomis Aušros vartų grožiu.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Šurmuliuodami patraukėme koplyčios link, kur yra GAILESTINGOJO JĖZAUS PAVEIKSLAS.

Kartu su vienuole meldėmės. Ji varstydama įprasto rožinio karoliukus ties didesniais sakė: „Amžinasis Tėve, aukoju tau mieliausiojo Tavo Sūnaus, mūsų Viešpaties Jėzaus Kristaus, Kūną ir Kraują, sielą ir dievystę permaldauti už mūsų ir viso pasaulio nuodėmes“, o ties mažesniais – „Dėl skaudžios Jėzaus kančios būk gailestingas mums ir visam pasauliui“. Malda baigiama triskart kartojant: „Šventas Dieve, šventas Galingasis, šventas Amžinasis, pasigailėk mūsų ir viso pasaulio“.
Vėliau vienuolė pasakojo apie Šv. Faustiną, kuriai apsireiškė dievas. Pagal jos pasakojimą dailininkas nutapė Gailestingojo Jėzaus paveikslą. Po šiuo paveikslu parašyta PASITIKIU TAVIM.  Taip pat papasakojo paveikslo reikšmę, kad į šią koplyčią plūsta gausybė piligrimų jį pamatyti.

Po apsilankymo koplyčioje judėjome Katedros link, mažomis senamiesčio gatvelėmis. Praėjome pro Prezidentūrą.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Vėliau „gavome“ vieną valandą ir trisdešimt minučių laisvo laiko. Pavalgyti, pasigėrėti Vilniaus senamiesčio vaizdais, nupirkti lauktuvių tėveliams.
Paskutinė apsilankymo vieta – Vilniaus televizijos bokštas. Mums pasakojo, kad tas bokštas sveria 25 000 tonų, betoninė dalis sudaro 190 metrų. Bokšto statymo trukmė – šešeri metai ir jo aukštis yra 326 metrai 47 centimetrai.

Visi bijojome kilti liftais, tačiau nebuvo taip baisu. Likome sužavėti išvystais vaizdais.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Labiausiai mums patiko besisukanti kavinė „Paukščių takas“.
Sausio 13-ąją rusų armija norėjo užimti televizijos bokštą. Bet žmonės jiems to neleido. Žuvusiųjų  atminimui pastatyta atminimo lenta bei mediniai kryžiai.
Štai ir ekskursijos pabaiga. Grįžtame namo.
Parengė: Karolina Merkelevičiūtė
Evelina Bujanauskienė
Lankytojai:2734
Reitingas: (7 vertintojai)
Sukūrimo data:03/10/09
Paskutinieji pakeitimai:03/10/09
Įvertinkite šį straipsnį:
Komentarų dar nėra.
My SQL says: Duplicate entry '14302343' for key 'PRIMARY'.
Impressio eJournal © 2021 Kauno Juozo Urbšio vidurinė mokykla Perjungti į Bibliotekos lygmenį