SANTARA
Turinys
Žurnalo komentarai
Informacijos puslapis
Į redakciją

Prisijungę vartotojai: 20 (0 registravosi)
My SQL says: Duplicate entry '14302343' for key 'PRIMARY'.
Interviu, interviu, interviu... Prisipažinsiu, anksčiau galvojau, kad šis darbas-pernelyg lengvas, ir kad jį sugebėtų atlikti net mažametis vaikas. Klydau.

Kai kuriems gali kilti klausimas-kodėl būtent mokytojas Albinas Ivanauskas, ir dar mano auklėtojas? Na, aš seniai turėjau klausimų jam apie jo darbą, svajones ir lūkesčius, bet niekaip neprisiversdavau jo paklausti,  o per šią užduotį aš gavau puikią progą jo paklausti man rūpimų klausimų. Man patiko imti iš šio mokytojo interviu, tikiuosi kad ir jam patiko atsakinėti.

Taigi, jūsų dėmesiui-pokalbis su mokytoju apie mokyklą, darbą, jo pradžią bei praktiškai išsipildžiusią vaikystės svajonę.
Sveiki. Man būtų labai įdomu sužinoti, nuo kada ir kokiomis aplinkybėmis jūs pradėjote dirbti "Santaros" gimnazijoje?
Tai įvyko labai senai, kai dar mamutai žeme vaikštinėjo (šypsosi)... O jei be juokų, tai fizikos mokytoju pradėjau dirbti prieš 7-erius metus. Tuometinė pavaduotoja pakvietė mane dirbti "Santaroj", nes atsirado laisva darbo vieta, o prieš tai mokykloje dirbau pavaduojančiu mokytoju. Man pasiūlymas patiko, todėl nedvejodamas sutikau.
Jeigu jau dirbate šį darbą 7-erius metus, manau, turite įsimintiniausių įvykių, nutikusių mokykloje?
Na, buvo visokių įvykių mokykloje, bet vieno aš nepamiršiu niekada-tai, kai reikėjo gaivinti epilepsijos priepuolio ištiktą berniuką. Prisiminimas tikrai ne pats iš linksmiausių, bet gerai tai, kad viskas baigėsi laimingai-berniukas liko gyvas ir sveikas.
Na, o dabar duokime darbo jūsų vaizduotei: jeigu jums būtų suteikta galia patobulinti mokyklą tuoj pat, ką pirmiausiai pakeistumėte?
Na, aš net nežinau... Man ši mokykla pernelyg patinka, kad kažką keisčiau iš pagrindų, bet vieną dalyką tikrai padaryčiau-integruočiau į pamokas daugiau naujų informacinių technologijų, bei investuočiau į pagalbines priemones pamokai, tokius kaip skaičiuotuvai, papildoma literatūra, vaizdinė medžiaga (plakatai, galimybė mokiniui pačiam išbandyti kai kuriuos fizikinius reiškinius ir panašiai) nes, pavyzdžiui, mokiniai pamiršta ką nors įsidėti, ir, galima sakyti, vienas žmogus nesupras pamokos ir liks spraga. Bet šiaip, visa kita-mokyklos tradicijos, šventės, renginiai, darbo atmosfera, patys mokiniai-puiku ir tikrai nedaryčiau jokių pakeitimų šitoje srityje.
Visada man rūpėjo jūsų paklausti-ar jums patinka jūsų darbas?
Akvile, jeigu jis man nepatiktų, aš paprasčiausiai jo nedirbčiau (šypsosi). Ir ko daugiau galima norėti? Dirbu su jaunimu, tai ir pats jaunesnis jaučiuosi, turiu galimybių tobulėti ir siekti kažko aukštesnio-tai viskas, ko man reikia.
Džiugu! Jei atvirai, ir mums patinka kaip jūs dirbate. Ne veltui ir buvote išrinktas "Metų mokytoju" 2007 metais. Kaip jautėtes, kai buvote juo išrinktas?
Šauniai! O kaip kitaip gali jaustis mokytojas, kai mokiniai jį šitaip įvertina? Tik šauniai, aš manau.
Pas jus kabinete, ant sienos, kabo daug padėkų ir pagyrimo raštų už dalyvavimą įvairiuose projektuose. Kuris projektas ir kodėl jums labiausiai įsiminė?
Hm (susimąsto)... Sakai, kuris labiausiai įsiminė? Tada be konkurencijos-"Erdvėlaivis ŽEMĖ". Na, o labiausiai įsiminė todėl, nes aš prie jo egzistavimo prisidedu jau eilę metų, ir dar jį organizuoju pas mus mokykloje. Šio projekto esmė yra  sudominti mokinį, kad jam kiltų noras gilintis į kurį nors mokslą. Manau, mums šis tikslas pavyksta. Taip pat rengiamos ekskursijos besidomintiems į universitetus, specialiai mokiniams būna atviros visos laboratorijos durys, kur mokiniai gali iš arčiau pamatyti visą mokslininkų darbą. Džiaugiuosi šiuo projektu, ir manau, kad jis naudos atneša tiek mokiniams, tiek patiems mokytojams.
Jau judame link finišo tiesiosios. Dauguma berniukų vaikystėje svajojo būti policininkais, gaisrininkais, astronautais. O kuo tapti troškote jūs?
Kaip bebūtų keista, aš visiškai netroškau būti nei vienu iš tavo išvardytų asmenų. Aš norėjau tapti kūno kultūros mokytoju! Bet tapau fizikos. O ką, nepanašios sritys? Tik kūno kultūros mokytojas sportuoja, o aš nagrinėju, kiek jis tam sunaudojo jėgos, kokia vyksta trintis, kokį darbą atliko ir kiek energijos sunaudojo atlikdamas darbą (juokiasi).
Kažkodėl įsivaizduoju, kad mokytojai atostogų nelaukia... O gal,vis dėlto, mokytojai taip pat nekantriai laukia atostogų kaip ir mokiniai?
O ką, mokytojai-ne žmonės? Kas nelaukia atostogų? Bent jau aš tokių žmonių nepažįstu. Aš, asmeniškai, su nekantrumu laukiu kiekvienų atostogų. Net neatsimenu, ar buvo toks laikas,kad nelaukčiau (šypteli).
Sveikinu! Jūs pasieketė interviu finišo galą! :) Atsisveikinimui-palinkėjimas "Santarai".
Kad "Santara" gyvuotų, augtų, klestėtų, mokiniai baigtų šią mokyklą su šiluma širdyje ir kad įstotų būtent ten, kur nori, o nereikėtų rinktis tarp "arba-arba". To ir linkiu!
Ačiū jums už nuoširdžius atsakymus!
Lankytojai:3321
Reitingas: (16 vertintojai)
Sukūrimo data:11/09/11
Paskutinieji pakeitimai:11/09/11
Įvertinkite šį straipsnį:
PavadinimasAutoriusAtsakymaiPaskutinysis atsakymas
melagisBlue jeans002/25/13
My SQL says: Duplicate entry '14302343' for key 'PRIMARY'.
Impressio eJournal © 2019 SANTARA Perjungti į Bibliotekos lygmenį