SANTARA
Turinys
Žurnalo komentarai
Informacijos puslapis
Į redakciją

Prisijungę vartotojai: 16 (0 registravosi)
My SQL says: Duplicate entry '14302343' for key 'PRIMARY'.
Svajok

Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
    Dauguma žmonių gyvenime turi svajonių. Jos aplanko protus ir sudrumsčia ramų gyvenimą. Svajonės, tai siekiami tikslai ir didžiausi troškimai. Svajonės pasiekimas kitiems tampa visu gyvenimu, bet reikia žinoti kurios svajonės yra pasiekiamos, o kurios ne.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
    Svarbu yra nusistatyti savo tikslą ir ,,išjungti“ savo gyvenimo stabdžius. Svajonės yra labai aukštai, todėl reikia sparnų, kad jas pasiektumėm. Suformavus savo tikslą, matome kiek toli reikės pažengti, kad jį pasiektumėme. Aplinkiniai tik trukdis įgyvendinti mūsų svajones, nes dažnas žmogus galvoja ką pamanys kiti? Aš juk apsikvailinsiu! Aš to nesugebėsiu, nes to nemoku. Pasistenkite bent dienai ,,išjungti" savo stabdžius ir lėkti visu greičiu savo svajonės link!
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
     Kaip bebūtų keista, dauguma žmonių savo gyvenime mato tik blogus dalykus ar tai, ko nepadaro. Žmonės gyvena savo klaidomis, nesidžiaugdami savo pasiekimais. O vieną dieną pasistenkite negalvoti kas jums nepavyko, o pagalvokite kas jums šiandiena pavyko, ką padarėte puikiai, ko išmokote, ką pasiekėte ir kaip tai padeda jums siekti savo tikslų bei svajonių.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
    Gyvenimas yra per trumpas liūdėti, matyti tik blogus dalykus, poelgius ar veiksmus. Gyvenime reikia džiaugtis gauta galimybe tobulėti, siekti daugiau nei mokėjai, siekti to, kas kitam atrodo neįmanoma, ,,Metas pradėti gyventi tokį gyvenimą, kokį tu įsivaizduoji“. Juk pasiekus tikslą būna taip gera!!:)

P.S.  Remtasi J.Canfield K.Healy knyga ,,Sėkmės principai paaugliams“.
Lankytojai:927
Reitingas: (3 vertintojai)
Sukūrimo data:04/15/12
Paskutinieji pakeitimai:04/15/12
Įvertinkite šį straipsnį:
Komentarų dar nėra.
My SQL says: Duplicate entry '14302343' for key 'PRIMARY'.
Impressio eJournal © 2019 SANTARA Perjungti į Bibliotekos lygmenį