SANTARA
Turinys
Žurnalo komentarai
Informacijos puslapis
Į redakciją

Prisijungę vartotojai: 17 (0 registravosi)
My SQL says: Duplicate entry '14302343' for key 'PRIMARY'.
Kiek laiko įprastai miegate? Mokslininkai tvirtina, kad suaugusiam žmogui pakanka 6 valandų miego, kad organizmas būtų gyvybingas ir energijos užtektų visai dienai. Realybėje tikriausiai dauguma su mielu noru prie tų 6 miego valandų pridėtume dar bent valandėlę.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Tai, kokius rezultatus parodysi fiziniuose darbuose, priklauso ne tik nuo tavo ištvermės ir treniruočių skaičiaus, bet ir nuo miego trukmės. Neseniai atliktas tyrimas atskleidė, jog bent viena papildoma miego valanda gali pagerinti įvairius sportinius pasiekimus.
Turbūt sutiksite, kad miego trūkumas turi įtakos visam žmogaus organizmui: pradedant nuotaika, baigiant įvairiausiais negalavimais.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Smegenys aktyviai dirba, perdirba dienos metu gautą informaciją ir ją perveda į organizmo ilgalaikę atmintį. Miegant atkuriamos protinės, fizinės jėgos, stiprinama atmintis. Nakties poilsis taip pat labai svarbus organizmo imuninei sistemai. Ilsintis kaupiama ne tik nauja energija, bet ir svarbios aktyviosios medžiagos, reikalingos organizmo gynybinei sistemai kovoje su peršalimo ligomis ir infekcijomis. Tiems, kuriems trūksta miego, silpnėja imuninė sistema, jie dažniau serga ir turi polinkį tukti.
Taip pat pietų miegas, kaip parodė eksperimentai, gerina nuotaiką ir skatina kūrybingumą, padeda atstatyti hormonų balansą, gerina širdies veiklą. Taip pat pastebėta, kad reguliariai pietų miegantys žmonės gyvena fiziškai aktyvesnį gyvenimą, nes nėra kankinami nuovargio.
Lankytojai:808
Reitingas: (5 vertintojai)
Sukūrimo data:02/12/14
Paskutinieji pakeitimai:02/12/14
Įvertinkite šį straipsnį:
Komentarų dar nėra.
My SQL says: Duplicate entry '14302343' for key 'PRIMARY'.
Impressio eJournal © 2019 SANTARA Perjungti į Bibliotekos lygmenį