SANTARA
Turinys
Žurnalo komentarai
Informacijos puslapis
Į redakciją

Prisijungę vartotojai: 50 (0 registravosi)
Mokinių mokyklos nelankymo priežastys
Sunku išskirti vieną priežastį, dėl ko vaikai bėga iš pamokų, nenoriai eina į mokyklą, epizodiškai praleidžia pamokas ir galiausiai visai nustoja mokytis. Mokytojai vis dažniau išreiškia susirūpinimą mokinių mokymosi motyvacijos stoka, nepakankamomis mokymosi pastangomis, pamokų praleidinėjimu ir vengimu aktyviai dalyvauti mokyklos veikloje.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Yra išskiriamos 5 pagrindinės mokyklos nelankymo priežasčių grupės:
- personalinės (psichosocialinės, psichinės, elgsenos, fizinės);
- mokymosi proceso (mokymo programos, mokymo stilius);
- institucinės ( mokymo organizavimas, mokyklos klimatas, klasės mikroklimatas);
- šeimos (šeimos struktūra, socialinis – ekonominis statusas, funkcijos);
- bendruomeninės ir visuomeninės (visuomenės normos, parama, kaimynystė).
Nemanau, kad dėl to yra kalta mūsų Kauno „Santaros“ gimnazija. Ši mokykla tapo gimnazija 2001 metais, nuo to laiko ši gimnazija tapo Vilniaus universiteto partnerė, mokykla pripažinta gera mokykla, sveikatą stiprinančia mokykla ir sėkmingai įgyvendina veiklas, susijusias su sveikatos išsaugojimo ir stiprinimo kompetencijų plėtojimu. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarime, nurodomos tokios pagrindinės mokyklos nelankymo priežastys: nenoras mokytis, nesugebėjimas įsisavinti mokymo turinį, konfliktai su mokytojais, tingėjimas, noras dirbti, noras mokytis jaunimo mokykloje, noras mokytis amato, neigiamas tėvų požiūris į mokymąsi, sunki materialinė būklė, negalė, šeimos priklausymas socialinės rizikos šeimų grupei, valkatavimas ir t.t.
Mano manymu šią problema galima spręsti keliais būdais, valstybė galėtų suteikti didesnę paramą  moksleiviams, vyktų projektai, akcijos, ugdymo sistemos ir mokytojų kvalifikacijos tobulinimas.
Lankytojai:198
Reitingas: (5 vertintojai)
Sukūrimo data:12/19/16
Paskutinieji pakeitimai:12/19/16
Įvertinkite šį straipsnį:
PavadinimasAutoriusAtsakymaiPaskutinysis atsakymas
tema, tikslasRita Baltrušaitienė012/20/16
Komentarasjorokasl012/19/16
Impressio eJournal © 2017 SANTARA Perjungti į Bibliotekos lygmenį