SANTARA
Turinys
Žurnalo komentarai
Informacijos puslapis
Į redakciją

Prisijungę vartotojai: 30 (0 registravosi)
Kaip mokykloje naudojama vertinimo sistema daro neigiamą poveikį tėvų, mokytojų ir mokinių santykiams.
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
    Visiems jau aišku, jog Lietuvos švietimo sistemą reikia keisti, bet kokie aspektai jos yra blogiausi ir ką reiktų keisti pirmoje eilėje ? Vertinimo sistemą (neigiamą motyvavimą).

    Kiekvieną kartą mokiniui neatlikus namų darbų, pamiršus atsinešti priemonę pamokai ar tiesiog kažką ne taip padarius būna pasižymima ir galiausiai parašoma i dienyną, o mokinių įdėtos pastangos nebūna giriamos ar įrašomos dienynuose.

    Mūsų švietimo sistema yra linkus neigiamai motyvuoti mokinius, įrašant blogus pažymius ar tam tikras pastabas, kad mokiniai iš baimės jų gauti stengtųsi viską daryti be priekaištų, bet taip ne visada gaunasi. Baimė susideda iš to, jog daugelis tėvų galvoja, jog šitos pastabos rašomos dėl dažnai pasikartojančių reiškinių ir baudžia savo vaikus. Tai sukelia mokiniams pyktį (ypač paaugliams) prieš tėvus ir ypač mokytojus, taip sugadinant tarpusavio santykius ir keliant tolimesnių problemų ir konfliktų, ne tik mokykloje, bet ir šeimoje. To kaltė nėra tik vertinimo sistemos, bet ir mokinių neprisiėmimo atsakomybės už savo veiksmus.

    Geras pavyzdys yra neseniai atsinaujinusios „Mano dienynas“ aplinkos, kurioje buvo įvesti nauji vertinimai neigiamai žymintys mokinių elgesį, o teigiamai beveik nėra arba nenaudojami.

Neigiami ženklai:
ND   – neatliko namų darbų
NPR – nepasiruošė pamokai
NDP – nedirba pamokoje
NDR – nedrausmingas

    Kad mokiniai labiau stengtųsi reiktų juos teigiamai motyvuoti parašant pagyrimus už atliktus namų darbus ar pavyzdingą elgesį pamokoje, taip suteikdami jiems pasiekimo ir atsilyginimo už jų pastangas jausmą.
Lankytojai:238
Reitingas: (1 vertintojai)
Sukūrimo data:12/19/16
Paskutinieji pakeitimai:12/19/16
Įvertinkite šį straipsnį:
Komentarų dar nėra.
Impressio eJournal © 2017 SANTARA Perjungti į Bibliotekos lygmenį