Raseinių Šaltinio vidurinės mokyklos laikraštis "Versmė"
Turinys
Žurnalo komentarai
Informacijos puslapis
Į redakciją

Prisijungę vartotojai: 10 (0 registravosi)
Aplink Lietuvą ir ne tik...
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Įspūdingiausia ekskursija, kai vykome į „Lokės pėdą“. Ten nuobodžiauti nebuvo kada: skridome per upę, virš miško, reikėjo įveikti įvairiausias sudėtingas kliūtis dideliame aukštyje. Gavome tikrai daug adrenalino ir praleidome šauniai laiką! Išliko puikūs prisiminimai.
9b
Įdomiausia   mūsų klasės ekskursija buvo, kai, būdami septintokai, važiavome į Vilnių. Ten aplankėme Planetariumą, sužinojome įdomių dalykų apie dangų, žvaigždynus. Vakare pramogavome „Vichy“ vandens parke. Po pramogų su gide vaikščiojome Rotušės aikštėje, prie Seimo rūmų. Dieną praleidome puikiai.
9c
Įsimintiniausia kelionė prie jūros. Išvažiavome anksčiau nei įprastai. Kelionė į Klaipėdą visai neprailgo. Persikėlėm keltu, Jūrų muziejuje stebėjome jūrų liūto pasirodymą. Po to vykome  į Juodkrantę, ten  lipome į Raganų kalną,  išbandėme visus laimę nešančius sostus. Vėliau aplankėme Nidą, gėrėjomės atsiveriančiais nuostabiais vaizdais. Nuo Saulės laikrodžio keliavome iki prieplaukos. Buvo ir pasiklydusių.  Iš Nidos grįžome atgal į Klaipėdą, užsukom į Akropolį ir labai linksmai grįžome namo!
7a
Geriausia ir smagiausia 11b klasės ekskursija - kelionė į Vilnių, kurios metu apsilankėme KGB rūsiuose. Gidai vedžiojo ir informatyviai pasakojo anų laikų istorijas.  Vakare važiavome į Vingio parką, kuriame vyko fejerverkų festivalis. Laukdami fejerverkų klausėmės Marijono Mikutavičiaus koncerto.
11b
Mūsų  klasės ekskursijos visada linksmos ir įdomios, tad išskirti vieną yra sunku. Bet viena iš įdomiausių buvo kelionė į Latviją. Aplankėme Latvijos zoologijos sodą, pabuvome Jūrmalos  vandens parke, pasivaikščiojome po Rygos senamiestį. Važiuojant autobusas skambėjo nuo dainų, tad nuotaika buvo puiki.
9a
Dar ir šiandien puikiai atsimename 2006-ųjų metų spalio 20-osios rytą: lauke tamsu, o mes žygiuojame į mokyklą šypsodamiesi, žinodami, kad laukia puiki diena - ekskursija į Latviją. Pirmą kartą vykome už Lietuvos ribų. Nekantravome pamatyti Rygą. Ji tokia nuostabi! Neišdildomą įspūdį paliko Rygos pastatai, sutvarkyta aplinka, gatvės ir gatvelės. Tačiau labiausiai įsiminė ir lig šiol atmintyje išliko pagrindinis kelionės tikslas - Vandens atrakcionų parkas Jūrmaloje. Išbandėme įvairius vandens atrakcionus, gavome didelę adrenalino dozę ir patyrėme daug daug įspūdžių. Važiuodami atgal namo vieningai nusprendėm, kad tai buvo pati įspūdingiausia ir įdomiausia ekskursija!
12b
Lankytojai:1470
Reitingas: (0 vertintojai)
Sukūrimo data:12/02/10
Paskutinieji pakeitimai:12/02/10
Įvertinkite šį straipsnį:
Komentarų dar nėra.
Impressio eJournal © 2017 Raseinių Šaltinio vidurinės mokyklos laikraštis "Versmė" Perjungti į Bibliotekos lygmenį