Virtuali projekto pedagogų bendruomenė
Turinys
Žurnalo komentarai
Informacijos puslapis
Į redakciją

Prisijungę vartotojai: 2 (0 registravosi)
My SQL says: Duplicate entry '14302343' for key 'PRIMARY'.
Logopedė Daiva Kavaliauskienė iš "Coliukės" darželio apsilankė projekto informaciniame seminare Šiauliuose ir sutiko bendruomenėje pasidalinti su kolegomis savo patirtimi. Ačiū Daivai!
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
Esu IKT taikymo ugdymo procese savamokslė. Esu sukūrusi šiek tiek pateikčių su programa "Power Point": žodyno plėtimui, garsų įtvirtinimui, klausos dėmesio lavinimui. Taip pat naudoju ir pritaikau kitų sukurtas, internete rastas pateiktis. Jaučiau, kad man dar trūksta žinių šioje srityje, tad ieškojau projektų, seminarų ta tema. Aplankytas projekto informacinis seminaras Šiauliuose (2010 m. kovo 29 d.) padrąsino ir suteikė postūmį tobulėjimui. Sutikau puikų žmonių ir praplėčiau akiratį.
Toliau ieškau galimybių plėsti žinias ir tobulinti įgūdžius IKT srityje. Labai norėčiau išmokti dirbti su Flash programa ir kurti kalbos ugdymui skirtus žaidimus vaikams. Ketinu savo patirtimi pasidalinti ir su kolegomis.
Pradžiai pateikiu priemonę, skirtą įtvirtinti garsą š kalboje bei tikslinti gramatinę kalbos sandarą. Pridedu žiupsnelį naudingų interneto nuorodų, kurias rekomenduoju vaikų tėveliams, logopedams, auklėtojoms.
Taip pat kviečiu aplankyti mano įstaigos svetainę http://www.coliuke.mir.lt/ , kurią aš prižiūriu, o ypatingai kviečiu pažiūrėti Lietuvos vardo tūkstantmečiui skirto respublikinio plenero medžiagą. Šio plenero nuotraukų paroda pavasarį nukeliaus į Seimo rūmus.
Lopšelis - darželis Lopšelis - darželis"Coliukė"
Plenero idėja ir vaikų darbai Plenero idėja ir vaikų darbai
Naudingos nuorodos tėveliams Naudingos nuorodos tėveliams
Anglų kalbos pamokoms Anglų kalbos pamokoms
Lankytojai:3154
Sukūrimo data:05/17/10
Paskutinieji pakeitimai:05/17/10
PavadinimasAutoriusAtsakymaiPaskutinysis atsakymas
kalbos vartojimasAnonimas005/22/10
My SQL says: Duplicate entry '14302343' for key 'PRIMARY'.
Impressio eJournal © 2019 Virtuali projekto pedagogų bendruomenė Perjungti į Bibliotekos lygmenį